Steampunk Exoskeleton -paketti
Rysäytä minkä tahansa ottelun läpi Steampunk Exoskeleton -paketin avulla. Sisältää pseudoviktoriaanisen voimahaarniskan ja tulevaisuus-retrokypärän.