State of Decay: YOSE Prepper's Pack
Day One Edition -version Prepper's Pack -paketin sisältö: SKS-tuliase Klassinen puoliautomaattinen neuvostoliittolainen karbiini, jota on muokattu tuoreimmilla herkuilla, mukaan lukien 40 mm:n kranaatinheittimellä. Sopii täydellisesti kohteiden napsimiseen yksi kerrallaan... ja kaikkien räjäyttämiseen yhdellä kertaa, kun tilanne karkaa käsistä. Prepper-maasturi Maastoajoneuvo, joka on täydellinen yhdistelmä tilavuutta ja kestävyyttä. Vahvistettu runko tarjoaa huippuluokan suojaa zombihyökkäyksiä vastaan, ja kookas säilytystila varmistaa, että saat mukaan kaikki haluamasi selviytymisvarusteet. Taittokirves-lähitaisteluase Elintärkeä työväline eloonjäämiskamppailussa. Kevyt, pienikokoinen ja valmistettu moderneista materiaaleista. Terä ei tylsy useastakaan kallonhalkaisusta.