State of Decay: Year-One
State of Decay: Year-One tuo menestyneen zombiselviytymispelisarjan Xbox One -järjestelmälle. State of Decay: Year-One on upeasti hiottu 1080p-tarkkuuteen. Parannetut valaistustehosteet, tekstuurit, animaatiot ja taistelumekaniikat vievät pelaajan entistä syvemmälle epidemian jälkeiseen maailmaan. Nouse vastustamaan yhteiskunnan romahtamista äärimmäisessä zombiselviytymispelissä. Tutki avointa maailmaa, jonka lukemattomat vaarat ja mahdollisuudet reagoivat kaikkiin päätöksiisi. Kerää joukko pelattavia eloonjääneitä, joilla jokaisella on omat ominaisuutensa ja taitonsa. Suunnittele ja linnoita oma tukikohtasi, josta käsin taistelet epäkuolleita laumoja vastaan. Tee uhkarohkeita ryöstöretkiä, jotta voit kerätä ruokaa ja ammuksia. Tee kaikkesi, jotta voit elää vielä yhden päivän.