State of Decay: Year-One Survival Edition
State of Decay: Year One Survival Edition tuo menestyneen zombiselviytymispelisarjan Xbox One -järjestelmälle. State of Decay sekä isot laajennukset Breakdown ja Lifeline ovat nyt upeasti hiottu 1080p-tarkkuuteen. Uudet tehtävät, aseet, lisäsisällöt sekä parannetut valaistustehosteet, tekstuurit, animaatiot ja taistelumekaniikat vievät pelaajan entistä syvemmälle epidemian jälkeiseen maailmaan. Kuinka sinä selviät zombimaailmanlopusta? Uusia tehtäviä Salaperäisiä tarvikepakkauksia aletaan pudottaa kartan syrjäisiin osiin, mikä houkuttaa paikalle laumoittain zombeja. Tuhoa zombipesäkkeet, niin voit saada käyttöösi State of Decay -pelin harvinaisimpia ja tehokkaimpia varusteita. Uusia eloonjääneitä Suosikkihahmosi Lifeline-laajennuksesta ovat nyt avattavissa myös Breakdown-laajennuksessa, mukaan lukien Kelly "Sasquatch" Eldridge, joka ei aiemmin ole ollut pelattava hahmo. Uusia ajoneuvoja Upouuden maasturin lisäksi pelaajat voivat käyttää karttoihin lisättyjä uusia ajoneuvojen ulkoasuja. Uusia aseita: kranaatinheittimet ja tulipatruunahaulikot Löydä uusia rynnäkkökivääreitä, joissa on piipun alle kiinnitetyt kranaatinheittimet sekä haulikkoja, jotka ampuvat tulipatruunoita. Uusia Xbox One -ominaisuuksia Kohtaa kuukausittaisia haasteita ja avaa entistä enemmän esineitä, aseita sekä ajoneuvoja. Tallenna dramaattisimmat pelihetkesi Pelitallentimella. Nouse vastustamaan yhteiskunnan romahtamista äärimmäisessä zombiselviytymispelissä. Tutki avointa maailmaa, jonka lukemattomat vaarat ja mahdollisuudet reagoivat kaikkiin päätöksiisi. Kerää joukko pelattavia eloonjääneitä, joilla jokaisella on omat ominaisuutensa ja taitonsa. Suunnittele ja linnoita oma tukikohtasi, josta käsin taistelet epäkuolleita laumoja vastaan. Tee uhkarohkeita ryöstöretkiä, jotta voit kerätä ruokaa ja ammuksia. Tee kaikkesi, jotta voit elää vielä yhden päivän.