Start Your Engines bundle
Valmistaudu ajoneuvojen sekasortoon Digeratin kahden mielettömän indie-ajopelin myötä! Tämä paketti sisältää pelit Animal Super Squad ja Snakeybus. Animal Super Squad: Fysiikkapohjainen seikkailupeli, jossa saat pelata suosikkieläintäsi (mikäli suosikkieläimesi on kana, kala tai laiskiainen). Valitse erilaisista ajokeista mieleisesi ja kiidä vaaroja ja banaaneja täynnä olevassa maailmassa. Tee omia tasojasi ja jaa ne muille pelaajille, tai unohda moiset hömpötykset ja keskity pelaamaan muiden tekemiä juttuja. Snakeybus: Absurdi arcade-ajopeli ja vauhdikas pisteenkeräyskokemus, jossa olet itse itsesi pahin uhka! Pujottele kaupungin kaduilla, poimi kyytiin mahdollisimman paljon matkustajia ja vie heidät perille määränpäähänsä, niin kasvatat pistetiliäsi JA bussisi pituutta! Testaa käärmemäisiä taitojasi erilaisilla kartoilla, pelitiloilla ja bussityypeillä! Kaikki Snakeybussin kyytiin!