Starlink: Battle for Atlas
Johda Starlink: Battle for Atlasissa tähtipilottien joukkoa, kun rakennat oman avaruusaluksesi, tutkit Atlasta ja taistelet Graxia ja Forgotten Legionia vastaan. Sisältö: * 4 avaruusalusta: Zenith, Neptune, Pulse ja Lance * 6 pilottia: Mason, Judge, Chase, Hunter, Levi ja Razor * 12 asetta: Liekinheitin, Jääryöppy, Silppuri, Levitoija, Tulivuori, Luhistin, Rautanyrkki, vaihtoehtoinen Jäädytyssäde, Murskaaja, Super Gatling, Paineaalto ja vaihtoehtoinen Käämitykki. AURINKOKUNTA TUTKITTAVANA Matkaa sulavasti läpi Atlas-järjestelmän eksoottisten muukalaismaailmojen ja tutustu sen seitsemään planeettaan. Kaikilla on oma ekosysteemi ja eläimistö. TÄYSIN UUSI PELIKOKEMUS Yhdistä eri pilotteja, avaruusaluksia ja aseita luodaksesi unelmiesi aluksen ja muokkaa sitä kukistaaksesi vihollisen. ROOLIPELIMEKANIIKKA Tutustu pelin syvään roolipelimekaniikkaan, muokkaa aseitasi ja aluksiasi, avaa pilottien kykyjä ja solmi liittolaisuuksia eri ryhmittymien kanssa.