Tehosta seikkailuasi ja saavuta voitto Razor Lemay -pilottipaketilla sekä hänen pilottikyvyllään: Voimasointu. Räjäytä viholliset tällä säännöistä piittaamattomalla rokkarilla. Mukana seuraava digitaalinen versio: * 1 Razor-pilotti. Pelaa Razor Lemaylla, joka on koulutettu hävittäjäpilotti ja metallimusiikin fani. Razor palvelee Equinoxilla mekaanikkona ja taistelutaktikkona. Hän on kova ja ylpeä nainen, jolla ei ole aikaa turhuuksille. Razorin vaivalla ansaitsema kuri pitää koko tiimin keskittyneenä.