Tehosta arsenaaliasi ja mukaudu kukistamaan vihollisesi Raemyrsky ja Meteori Mk. 2 -asepaketilla. Mukana seuraavat digitaaliset versiot: * 1 Raemyrsky-ase * 1 Meteori Mk. 2 -ase. Raemyrsky – Se käyttää Silppurin nelipiippuista ja keskusakselin ympärillä pyörivää teknologiaa ampuakseen kryotehostettuja ammuksia. Ase ampuu lyhyitä ja tarkkoja sarjoja, jotka viilentävät kohteen tappavalla tarkkuudella. Meteori Mk. 2 – Meteorin turboahdettu Mk.2-versio luo entistä intensiivisemmän lämpökentän käyttäjänsä ympärille, mikä tekee hänestä tappavan tulipallon, joka tuhoaa kaikki epäonnekseen eteen joutuneet.