Tehosta seikkailuasi ja saavuta voitto luovalla taistelulla Pulse-avaruusaluspakettia käyttämällä. Pulse-avaruusaluspaketin mukana tulee digitaaliset versiot seuraavista: * 1 Chase-pilotti * 1 Pulse-avaruusalus * 1 Tulivuori-ase. Chase on katukuskitähti Brasiliasta ja yksi kahdesta nuorimmasta Starlink-järjestön jäsenestä. Hänen avaruusaluksensa, Pulse, on viritetty huippuunsa Chasen kilpa-ajomoottorien tuntemuksen avulla. Tulivuori on kolmipiippuinen tuliase, joka ampuu tehostettuja ja lämpöaktivoituja molekyylejä. Mitä pidempään liipaisinta pidetään pohjassa, sitä kuumemmaksi se käy ja sitä enemmän vahinkoa se tekee.