Tehosta arsenaaliasi ja mukaudu kukistamaan vihollisesi Paineaalto ja Käämitykki Mk. 2 -asepaketilla. Mukana seuraavat digitaaliset versiot: * 1 Paineaalto-ase * 1 Käämitykki Mk. 2 -ase. Paineaalto – Ase suunniteltiin alun perin ei-tappavaksi väkijoukon hajottajaksi, mutta Paineaallon tyrmäystehon intensiteetti teki siitä aivan liian vaarallisen, jota sitä olisi voitu käyttää ketään muuta vastaan kuin niitä, jotka käyttäjäsi halusi murskata miljoonaksi palaseksi. Käämitykki Mk. 2 – Kakkosversio on varustettu ylimääräisillä elektromagneettisilla käämeillä, joita on tehostettu entisestään muokatuilla kineettisillä vakaimilla, ja se onkin kaikin tavoin parannus Käämitykin perusversioon verrattuna.