Tehosta seikkailuasi Judgella, tee pysäytyshyökkäys hänen arsenaaliaan käyttämällä ja saavuta voitto Neptune-avaruusaluspaketilla. Neptune-avaruusaluspaketin mukana tulee digitaaliset versiot seuraavista: * 1 Judge-pilotti * 1 Neptune-avaruusalus * 1 Levitoija-ase. Judge on voimakas muukalainen, jonka St. Grand löysi Maan arktisilta alueilta. Hän vaikuttaa olevan Novan elävä ilmentymä, mikä inspiroi St. Grandia kehittämään ihmiskunnan ensimmäisen valoa nopeamman teknologian. Hänen avaruusaluksensa, Neptune, on nimetty aurinkokuntamme laitamilla olevan jättiplaneetan mukaan, ja se on suunnittelultaan yhtä salaperäinen kuin pilottinsakin. Se on panssaroitu, kestävä ja vakaa, mikä sopii täydellisesti pienempiin avaruusaluksiin törmäilyyn. Starlink-järjestön käyttämä antigravitaatioteknologia tekee myös Levitoijasta kammottavan aseen. Sen itseohjautuva ohjus pysäyttää viholliset ja poistaa niiden kyvyn taistella vastaan.