Tehosta seikkailuasi Shaidilla, tee lämpöhyökkäys hänen arsenaaliaan käyttämällä ja saavuta voitto Nadir-avaruusaluspaketilla. Nadir-avaruusaluspaketin mukana tulee digitaaliset versiot seuraavista: * 1 Shaid-pilotti * 1 Nadir-avaruusalus * 1 Mitätöijä-ase. Shaid on Lainsuojattomien piraatti Atlas-aurinkokunnasta. Rikollinen elämä on karaissut hänet sarkastiseksi ja nopeapuheiseksi kelmiksi, josta on helppo pitää, mutta johon on vaikea luottaa. Hänen äitinsä mukaan nimetty avaruusaluksensa, Nadir, on yhtä nokkela, vikkelä ja armoton kuin hänkin. Nadir oli alun perin varastettu matkustaja-alus, mutta sitä on muokattu useilla laittomilla päivityksillä, joten se hädin tuskin muistuttaa enää alkuperäistä muotoaan. Mitätöijä on Lainsuojattomien tekemien asekokeiden tulos. Se ampuu sarjan ohjattuja ohjuksia, joissa on massaa lisäävä taistelukärki. Ne luovat murskaavan painovoimapyörteen kohteeseensa. Jos osuma ei tuhoa kohdetta, painovoima kyllä tekee sen.