Tehosta arsenaaliasi ja mukaudu kukistamaan vihollisesi Murskaaja ja Silppuri Mk. 2 -asepaketilla. Mukana seuraavat digitaaliset versiot: * 1 Murskaaja-ase * 1 Silppuri Mk. 2 -ase. Murskaaja – Ase yhdistää kahdeksanpiippuisen ja keskusakselinsa ympärillä pyörivän tuliaseen tappavaa tarkkuutta siipeen asetettavaan singulariteettimoottoriin, mikä antaa Murskaajalle tuhoisan voiman luoda painovoimakuilun kohteensa ympärille. Painovoimakuiluun kiinni jäävät ammukset vedetään sisäänpäin ja tekevät bonusvahinkoa. Silppuri Mk. 2 – Tämä Silppurin päivitetty versio käyttää sivusta ladattavaa kammiota syöttääkseen ammuksia nopeasti sen kolmeen piippuun, mikä tuottaa enemmän kipua sekunnissa kuin sen perusversio.