Tehosta seikkailuasi ja saavuta voitto luovalla taistelulla Lance-avaruusaluspakettia käyttämällä. Lance-avaruusaluspaketin mukana tulee digitaaliset versiot seuraavista: * 1 Hunter Hakka -pilotti * 1 Lance-avaruusalus * 1 Luhistin-ase. Hunter Hakka on hengellinen soturi ja entinen erikoisjoukkojen sotilas. Tyyni, rauhallinen ja huolehtiva. Hän toimii järjestön järjenäänenä ja tarjoaa rauhoittavan läsnäolon, kun tilanne käy vaikeaksi. Hänen avaruusaluksensa, Lance, on suunniteltu matkimaan erikoisjoukkojen alusta, jolla Hunter lensi ennen. Se on vikkelä hävittäjä, joka on optimoitu alustaisteluja varten: nopea, ketterä ja vaikeasti havaittavissa avaruuden pimeydestä. Luhistin on painovoimapohjaisen teknologian huipentuma. Se luo kvanttisuperpositioteknologiaa käyttämällä minisingulariteetteja ja kääntää ne lineaariakselillaan kohteitaan kohti.