Hanki kokoelmapaketti ja täydennä kokemuksesi pelin muilla avaruusaluksilla, piloteilla ja aseilla sekä hyödynnä niistä jokaisen erikoiskykyjä! Näiden lelumoduulien yhdistäminen taistelussa auttaa sopeutumaan haasteisiin Atlasta pelastaessasi. Kokoelmapaketti sisältää seuraavat digitaaliversiot: * 4 avaruusalusta: Neptune, Apex, Vanguard ja Nadir * 8 pilottia: Levi, Razor, Eli ja Kharl * 12 asetta: Levitoija, Tulivuori, Luhistin, Mitätöijä, Rautanyrkki, vaiht. Jäädytyssäde, Murskaaja, Super Gatling, Paineaalto, vaiht. Käämitykki, Raemyrsky ja vaiht. Meteori. Huomaa: osa kokoelmapaketissa olevasta sisällöstä on jo saatavilla Digital Starter Editionin kautta. Johda Starlink: Battle for Atlasissa tähtipilottien joukkoa, kun rakennat oman avaruusaluksesi, tutkit Atlasta ja taistelet Graxia ja hänen Forgotten Legioniaan vastaan.