Tehosta seikkailuasi ja saavuta voitto Kharl Zeon -pilottipaketilla sekä hänen pilottikyvyllään: Pyörrekilpi. Vastaa vihollistuleen tällä painovoiman mestarilla. Mukana seuraava digitaalinen versio: * 1 Kharl-pilotti. Kharl Zeon on Retkikunnan tieteilijä, joka on onnellisimmillaan laboratoriossa. Hänen vauhdilla laukkaava älynsä saa hänet usein unohtamaan jokapäiväiset asiat, kuten vaikka sosiaaliset maneerit. Kharl on ollut koko elämänsä kiinnostunut Vartijoista, ja hän unelmoi heidän ikivanhojen mysteeriensä selvittämisestä.