Laajenna seikkailuasi ja saavuta voitto hankkimalla Haywire-pilottipaketti ja hänen pilottikykynsä Ylihakkerointi. Paketti sisältää seuraavan digitaalisen version: *1 Haywire-pilotti Pelaa Haywirella, joka on syntynyt Masonin tekemästä kokeesta, jossa hän kokeili, pystyykö Legioonan muinaista koodia yhdistämään Equinoxin tekoälyyn, Sageen. Haywire kommunikoi vain sekavilla elektronisilla äänillä, mutta se on utelias pieni koneolento ja arvokas lisä Starlinkin miehistöön. Tee Legioonan vihollisista väliaikaisesti liittolaisia hakkeroimalla ja käännä taistelutilanne eduksesi.