Tehosta seikkailuasi ja saavuta voitto Eli Arborwood -pilottipaketilla sekä hänen pilottikyvyllään: Pyssysankari. Räjäytä kaikki tällä tarkka-ampujalla ja hänen supernopeilla reflekseillään. Mukana seuraava digitaalinen versio: * 1 Eli-pilotti. Eli Arborwood on salaperäinen vanha bioni, joka pakeni väkivaltaista menneisyyttään ryhtymällä vaatimattomaksi malminetsijäksi. Eli on elänyt tarpeeksi kauan nähdäkseen totuuden, mitä Atlakselle oikeasti tapahtui. Hän on palannut eläkkeeltään, joten vihollisten olisi parasta olla varuillaan.