Starlink: Battle for Atlas Digital Vigilance Starship Pack
Laajenna seikkailuasi ja saavuta voitto hankkimalla Vigilance-tähtialuspaketti. Vigilance-tähtialuspaketti sisältää seuraavat digitaaliset versiot: - 1 Vigilance-tähtialus - 1 Galla-pilotti - 1 Mäntä-ase Vigilance-tähtialus – Galla loi Malminetsijöiden ystävällismielisten liiturikilpa-ajojen perinnettä kunnioittavan Vigilance-aluksen toivoen saavansa siitä täydellisen puolustusaluksen. Galla Joust -pilotti – Malminetsijöiden ruohonjuuritason asejoukkojen päällikkö Galla on urhea ja epäitsekäs. Hän kokee Legioonan häätämisen kodistaan velvollisuudekseen ja toivoo innostavansa muita toimimaan samoin. Hänen urheutensa ja ritarillisuutensa on perua Malminetsijöiden legendaarisilta muinaisilta taistelijoilta. Mäntä-ase – Männän ainutlaatuinen antipainovoimainen poistojärjestelmä lisää sen propulsiovoimaa ja auttaa käyttäjää puskemaan eteenpäin luomalla käyttäjän ympärille pysäytyskentän. Mikään muu ei hajota kohdejoukkoa vastaavalla räjähdysvoimalla.