Starlink: Battle for Atlas Digital Vantage Starship Pack
Vantage-tähtialuspaketti sisältää seuraavat digitaaliset versiot: - 1 Vantage-tähtialus - 1 Fern-pilotti - 1 Jäämiina-ase Vantage-tähtialus – Vantage ilmentää Fernin tiedonhaluista henkeä. Sen ovat suunnitelleet Retkikunnan huippuinsinöörit, jotka halusivat luoda aluksen, jolla voisi tehdä tutkimusmatkoja Atlaksen vaativimpiinkin ympäristöihin. Aluksessa on huippuluokan varusteet ja tarvikkeet, jotka pitävät pilotin hengissä viikkokausia. Fern-pilotti – Survivalisti ja eksobiologi Fern on intohimoinen, älykäs ja spontaani. Hän on äärettömän kiinnostunut Atlaksen ainutlaatuisesta eliöstöstä, ja hän liittyi Starlink-järjestöön päästäkseen toteuttamaan unelmansa: palauttaa kotinsa luonnolliseen tilaansa. Jäämiina-ase – Alun perin ammuntaharjoittelussa käytettyjen levyjen heittolaitteeksi suunniteltuun aseeseen on lisätty jääräjähdetekniikkaa, joka jäädyttää viholliset laajalta alueelta.