Pelaa ilmaiseksi 2.–21.4.! Jos päätät ostaa pelin, voit jatkaa siitä, mihin jäät. Saat Deluxe Editionin mukana kaikki julkaisun yhteydessä saatavilla olevat pilotit, avaruusalukset ja aseet! Näiden lelumoduulien yhdistäminen taistelussa auttaa sopeutumaan haasteisiin Atlasta pelastaessasi. Deluxe Editionin mukana tulee digitaaliset versiot seuraavista: * Starlink-peli * 5 avaruusalusta: Zenith, Neptune, Pulse, Vanguard ja Nadir * 9 pilottia: Mason, Judge, Chase, Hunter, Shaid, Levi, Razor, Eli ja Kharl * 15 asetta: Liekinheitin, Jääryöppy, Silppuri, Levitoija, Tulivuori, Luhistin, Mitätöijä, Rautanyrkki, vaiht. Jäädytyssäde, Murskaaja, Super Gatling, Paineaalto, vaiht. Käämitykki, Raemyrsky ja vaiht. Meteori. Johda Starlink: Battle for Atlasissa tähtipilottien joukkoa, kun rakennat oman avaruusaluksesi, tutkit Atlas-aurinkokuntaa ja taistelet viheliäistä Graxia ja hänen Forgotten Legioniaan vastaan.