Starlight Shores
Tee toiveita kun näet tähdenlennon ja nauti viikonloppulomastasi rannalla! Starlight Shores on saariteemainen visuaalinen novelli, joka hyödyntää ainutlaatuista ”novellimaisuutta” romantiikassaan. Pelissä on useita erilaisia loppuja, joten valinnoillasi on todellista merkitystä. Tarina: Kun lapsuudenystäväsi Theo voittaa viikonloppuloman merenrantakaupunkiin, valmistaudut juhlimaan syntymäpäivääsi paratiisissa. Siitä kun viimeksi näin Theon on jo kuukausia, ja hän on todella innoissaan yhteisestä viikonlopustanne. Hän kutsuu myös huonekaverinsa Lenan ja ystäväsi Alecin liittymään mukaanne. Tienne erkanivat kun päädyitte kaikki eri yliopistoihin, joten tämä miniloma on juuri sitä mitä te tarvitsette lähentyäksenne uudelleen. Kaikki vaikuttaa täydelliselstä... Kunnes Alec vaatii, että saa ajaa lomakohteeseen itse. Saavut perille ennen häntä ja olet varma, että hän on jättänyt porukan oman onnensa nojaan. Pian hän soittaa ja ilmoittaa, että tuo mukanaan kutsumattoman vieraan. Vaikka Erika onkin ehkä kotoisin samasta pikkukaupungista kuin muu porukka, sen enempää yhteistä teillä ei sitten olekaan. Nautitko yöstä Theon kanssa ja mitä toivot näkiessäsi tähdenlennon? Hahmot: Theo on lapsuudenystäväsi. Vaikka Theo on aluksi ujo vieraiden seurassa, hänellä on mahtava huumorintaju ja hän nauttii vitsailusta ystäviensä kanssa. Theo nauttii pienistä porukoista eikä avaudu kelle tahansa. Hän opiskelee valokuvausta samassa yliopistossa huonekaverinsa Lenan kanssa ja nauttii yhteisestä ajasta ystävänsä kanssa. Theo voitti arpajaiset, joissa matka oli palkintoja, ja on tämän viikonlopun matkanjohtaja. Lena on Theon huonekaveri... ja parhaan kaverin korvike. Et tiedä hänestä paljoakaan, et edes mitä hän opiskelee. Friendexin mukaan hän on värikäs ja ulospäinsuuntautunut persoona. Hän värjää hiuksiaan jatkuvasti erilaisilla väreillä ja pitää söpöistä vaatteista. Verkkoprofiilinsa mukaan hän nauttii vapaa-ajallaan vaeltamisesta ja pianon soitosta. Alec on ystävä kotikaupungistasi, joka opiskelee samassa yliopistossa kuin sinä. Teillä molemmilla on samantyyppiset harrastukset; pidätte pelaamisesta, hyvästä ruuasta ja jalkapallon pelaamisesta. Talon vuokraaminen Alecin kanssa vaikutti mahtavalle idealle... kunnes hän alkoi seurustella. Alec vaihtaa tyttöjä kuin sukkia eikä koskaan sitoudu heistä yhteenkään vaikka jatkuvasti valittaa, että haluaa vakavan suhteen. Hänen viimeisin kumppaninsa Erika on saapunut mökille ilman kutsua. Lähiaikoina Alec on ärsyttänyt sinua... jopa enemmän kuin yleensä. Sinua vuoden nuorempi Erika on kotoisin samasta kaupungista kuin sinä. Et muista että olisit koskaan nähnyt tai jutellut hänen kanssaan...