Starfield Digital Artbook & Original Soundtrack
Tämän sovelluksen avulla pelaajat voivat kuunnella Starfield-pelin eeppistä musiikkia, jonka on säveltänyt Inon Zur, ja katsella pelin alkuvaiheen konseptikuvia. Tämä bonustuote annetaan Starfield Premium Editionin ostajille.