Starfield - 500 Creation Credits
Hanki 500 Creation-krediittiä, joita voi käyttää Starfield-pelin Creations-valikossa. Valikoima on jaettu kategorioihin, ja sisältöä voi ostaa krediiteillä. Creationit ovat yhteensopivia pääpelin ja virallisten lisäosien kanssa.