Star Wars KOTOR II
Eletään pimeyden aikaa. Sithin sotaherrat ovat jahdanneet jediveljeskunnan lähes sukupuuton partaalle. Vain yksi jediritari on jäljellä: sinä. Kun kamppailet saadaksesi yhteyden Voimaan, tekemäsi päätökset vievät valoon tai pimeyteen. Ne vaikuttavat kaikkiin ympärilläsi Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords -pelissä.