Star Wars: Jedin polku
Kun kädessäsi on valomiekka ja rinnallasi luotettava droidi, on aika tutkia galaksia! Tässä seikkailussa pääset pelaamaan Jediritarina, taistelemaan kauhistuttavia olentoja vastaan, kaksintaistelemaan muita Jedejä vastaan ja lähtemään erikoistehtävälle Yodan kanssa selvittämään merkillisen kartoittamattoman planeetan salaisuuksia.