STAR WARS Jedi Starfighter
Galaksi on sekasorron vallassa Star Wars: Episodi II:n tapahtumien lähestyessä hurjaa vauhtia. Mace Windu lähettää yhden neuvoston parhaista jedeistä, Adi Gallian, tutkimaan levottomuuksia Karthakk-järjestelmään separatistiliikkeen laajenemisen uhatessa.