Star Trek Online – Unraveled – Eksklusiivinen Verdant Phaser Pistol Pack
Tutki häiriötä aika-avaruudessa ja ratkaise selkkaus tholianeiden kanssa vain Xboxille saatavalla Verdant Phaser Pistol Packilla. Valmistaudu pelastamaan multiversumi Star Trek Online: Unraveled -päivityksessä, nyt Xboxilla!