Star Trek Online: Ascension – ekslusiivinen Verdant Courier Antiproton Hand Cannon Pistol
Käänteismaailman vihollisuudet ovat saavuttaneet kulminaatiopisteensä. Laita kampoihin eräälle suurimmista galaksin koskaan kohtaamista uhkista vain Xboxille tarjottavalla Verdant Courier Antiproton Hand Cannon Pistol -aseella. Kerää rohkeutesi ja kokoa joukkosi Star Trek Online: Ascension -pelissä, nyt pelattavissa Xboxilla!