S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - Enhanced Edition
Takaisin sinne mistä kaikki alkoi – S.T.A.L.K.E.R.-trilogia on yksi kaikkien aikojen visionäärisimmistä ja uraauurtavimmista ensimmäisen persoonan selviytymisräiskinnöistä. Uudelleenskaalattu ja paranneltu peli on pakollinen matka uudelle sukupolvelle. S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky on Legends of the Zone Trilogyn esiosa. Voit vaikuttaa vallan tasapainoon ryhmittymäsotien kautta, joten astu kokeneen palkkasoturi Scarin saappaisiin tämän kyetessä jollain tavalla selviytymään tappavasta säteilystä. Matkaa kohti Chornobylin ydinvoimalaa läpi säteilyn, poikkeamien, vihollisten, mutanttien ja konfliktin kourissa olevan vyöhykkeen. RYHMITTYMÄSODAT Poikkeavan toiminnan saavuttaessa ennennäkemättömän tason vyöhyke vapisee jatkuvan epävakauden johdosta. Valitse polkusi huolella tai manipuloi kaikkia osapuolia toisiaan vastaan kuin aito palkkasoturi ja vaikuta suoraan vyöhykkeen horjuvaan voimatasapainoon. KARTOITTAMATTOMAT POLUT Matkaa tuntemattomaan ja löydä kadonneita alueita ja salaisuuksia soilta, Limanskista ja Punaisesta metsästä. Hyödynnä arsenaaliasi uusilla aseilla ja edistyneellä varusteiden päivitysjärjestelmällä samalla, kun käytät innovatiivisia artefaktienmetsästysmekaniikkoja. PALJASTA MENNEISYYDENT MYSTEERIT Paljasta syvempiä salaisuuksia, jotka liittyvät suoraan alkuperäiseen Shadow of Chornobyl -peliin. Todista henkilökohtaisesti tulevaisuutta pohjustavia tapahtumia, tapaa kuuluisia hahmoja ja tutki legendaarisia paikkoja sellaisina, kuin ne joskus olivat. Jahtionnea, vaanija!