Koe SSX:n loistokkuus uudelleen SSX: Perinteiset hahmot -paketilla. Tämä DLC-paketti sisältää 7 perinteistä SSX-hahmoa SSX 3:sta ja Trickystä: Elise, Mac, Zoe, Kaori, Psymon, Moby ja Eddie, joista kullakin on vaihtoehtoiset puvut ja ainutlaatuinen lumilauta. Laske tyylillä käyttäen Eddien hulluja paitoja, Psymonin piikkitukkaa, Mobyn kypärää, Kaorin pandareppua ja paljon muuta. Lataa SSX: Perinteiset hahmot -paketti nyt!