Tervetuloa Mt. Eddie -vuorelle! Siellä on useita suuria hyppyjä, ja sen temppupaikat ovat... no, todellisia temppupaikkoja. Mt. Eddie sisältää 9 uutta Race- ja Trick-pudotusta sekä suuren määrän valtavia kickereitä, upeita grindejä, halfpipen ja ilotulituksen – perinteisen SSX-kokemuksen! Eikä siinä vielä kaikki: paketti sisältää myös 3 perinteistä musiikkiraitaa. Pelaa tyylillä ja lataa Mt. Eddie -paketti nyt!