Tervetuloa Mt. Eddie -vuorelle! Siellä on useita suuria hyppyjä, ja sen temppupaikat ovat... no, todellisia temppupaikkoja. Mt. Eddie sisältää 9 uutta Race- ja Trick-pudotusta sekä valtavan määrän valtavia kickereitä, upeita grindejä, halfpipen ja ilotulituksen – perinteisen SSX-kokemuksen! Tämä DLC-paketti sisältää myös 7 perinteistä SSX-hahmoa SSX 3:sta ja Trickystä: Elisen, Macin, Zoen, Kaorin, Psymonin, Mobyn ja Eddien, joista kullakin on vaihtoehtoiset puvut ja ainutlaatuinen lumilauta. Laske tyylillä käyttäen Eddien hulluja paitoja, Psymonin piikkitukkaa, Mobyn kypärää, Kaorin pandareppua ja paljon muuta. Eikä siinä vielä kaikki: paketti sisältää myös 3 perinteistä musiikkiraitaa. Lataa SSX: Mt. Eddie ja perinteiset hahmot -paketti nyt!