Sprint-pakkaus
Lataa Sprint-pakkaus ja saat käyttöösi uuden Sprint-pelitilan, Sprint-mestaruuskisan yksinpelitilassa ja 24 uutta rataa neljässä uudessa paikassa! Osallistu haastaviin ajoetappeihin neljässä klassisessa GRID 2 -ympäristössä: California Coast, Hong Kong, Cote d’Azure and Okutama.