SPOOKY-ASUPAKKAUS
SPOOKY-ASUPAKKAUS Pistä selkäpii värisemään ja tyydytä aavejahti- ja hirviönmetsästysviettisi näillä asuilla, jotka sopivat täydellisesti Halloweeniin – tai öiseen vaelteluun vuodenajasta riippumatta! Tämä pakkaus sisältää Just Haunt It! ‑takin ja neljä asua sisätiloihin: Maxidermy, Ragdoll Max, Max Ghoulfield ja Max O’Lantern.