Patrik-fanit, aikanne on koittanut – Tangala on avoin leikkikenttänne! Ryhdy ohjelman tähtöseksi, toteuta hulluimmat ideasi ja nauti ympärilläsi avautuvasta fysiikkakaaoksesta. Paavo Pesusienen koko maailma Ravunkuoresta Hanskamaailmaan on pelleilymaastoasi. Hyppää laskuvarjolla (tai ilman sitä), etsi haudattuja aarteita kaatopaikalta tai riehu sydämesi kyllyydestä rouva Pöhön raivohuoneessa. Lähes kaikki löytämäsi esineet riuttapuhaltimesta maalitölkkeihin ovat käytettävissä maailman muuntamiseen Patrikin unelmien leikkikentäksi. Ota vastaan haasteita, joita vain Patrik uskaltaisi yrittää. Haasteita antavat parhaat ystäväsi, kuten Paavo, Santa-Sanna, herra Rapu ja – Plankton. Tai sitten voit olla tekemättä mitään pidempään kuin kukaan muu pystyy olemaan toimettomana. Tässä maailmassa voit olla niin Patrik kuin vain osaat. Astu siis yhden Tangalan arvoituksellisimman ajattelijan shortseihin ja nauti mitä hulvattomimmasta kuviteltavissa olevasta kokemuksesta!