Splash Cars
Maalaa maailma autosi avulla yksi naapurusto kerrallaan tässä isometrisessä, vapaamuotoisessa ajokokemuksessa! Tuo väriä masentavan harmaaseen maailmaan ajelemalla ympäriinsä, upeat maalivanat perässäsi! Splash Cars on isometrinen 3D-ajopeli, jossa kaahaat itseilmaisun vapaudesta, pakenet virkavaltaa ja inspiroit muita virkamiehiä liittymään joukkoosi. Aloita kukin kilpa-ajo isometrisessä naapurustossa, huudata moottoria ja anna rullata! Maali valuu autostasi ja palauttaa värin kaduille, ruohoon, puihin ja ympäröiviin rakennuksiin kaahatessasi ympäri karttaa. Pidä hauskaa tiimin kanssa moninpelissä tai pelaa yksin. Valitse erilaisista, ainutlaatuisista autoista ja erotu joukosta uniikkien maalipintojen avulla. Tehosteiden avulla voit sabotoida jahtaajiasi tai suurentaa autosi! Splash Cars on kasuaalia, vapaamuotoista hauskanpitoa, joka sopii kaiken ikäisille pelaajille. Tämä peli tai sen sisältö ei ole autovalmistajien tai moottoriurheilutahojen auktorisoima eikä liity niihin mitenkään.