SpiderHeck: Show Your Support
Voit tukea SpiderHeckiä hankkimalla tämän DLC-paketin, joka sisältää kolme erilaista hämähäkkimuokkausta. Kaikki paketin sisältämät esineet ovat vain kosmeettisia esineitä. Ne eivät vaikuta pelattavuuteen. Kiitos pelin tukemisesta!