Specimen X-58 - Awesomenauts Assemble! Ulkoasu
VAROITUS: Et voi käyttää tätä sisältöä ellet omista "Sentry X-58" sisältöä. Sinun TÄYTYY omistaa Sentry X-58 sisältö käyttääksesi tätä ulkoasua Awesomenaut Assembly pelissä! Tämä sisältö aukaisee ulkoasun Sentry X-58 hahmolle Awesomenauts Assembly peliin! Tämä premium-ulkoasun kanssa tulee täysin uusi ja kustomoitu äänisetti.