Special Edit Parts
Tämä rajoitettu osapaketti tarjoaa seuraavien hahmojen teemoihin perustuvia varusteita: Guo Jia ja Guan Yinping DYNASTY WARRIORS 8 -pelistä, Date Mashamune japanilaisesta sosiaalisesta Nobunyaga no Yabou -pelistä ja Toukiden-sarjan maskotti Tenko. * Uudet Equipment-varusteet ・Guo Jia (täysi valikoima) ・Guan Yinping (täysi valikoima) ・Date Mashamune (täysi valikoima) ・Tenko-asu (koko valikoima, miesten ja naisten asut).