SPACE SCOUT -PAKKAUS
Lataa SPACE SCOUT -DLC-PAKKAUS, niin saat käyttöösi 1 eksklusiivisen TAITO ARKANOID -taustaskinin ikonisesta pelisarjasta. Mukauta taustakuvasi verkossa, kun otat mittaa vastustajistasi PvP-otteluissa, ja nappaa palanen historiaa omaksesi!