Kausipassilla saat uusia seikkailuja, uusia kamuja ja lisäsisältöä, kuten Zaronin reliikit – Stick of Truth -asujen ja -etujen pakkauksen. Näin voit tehdä kunniaa eeppiselle Stick of Truthin sodalle.