Nyt voit saada avuksesi oman ainutlaatuisen pelinsisäisen apurin, Pyyhiksen. South Parkin kadut eivät ole enää yhtä turvallisia kuin ennen, ja kokeneinkin South Park ‑veteraani tarvitsee apua. Pelikaverisi Pyyhis auttaa tärkeinä hetkinä pitkin peliä.