Gold Edition sisältää pelin ja kausipassin (uusia seikkailuja, uusia kamuja ja lisäsisältöä, kuten Zaronin reliikit – Stick of Truth -asujen ja -etujen pakkauksen – näin voit tehdä kunniaa eeppiselle Stick of Truthin sodalle). Lähde mukaan penkomaan South Parkin alamaailmaa Supin ja ystävien kanssa. Tämän rikostenehkäisyyn erikoistuneen ryhmän on perustanut Eric Cartman, joka tunnetaan myös Supina. Liity Mysterionin, Työkaluvajan, Ihmisleijan ja muiden sankareiden joukkoon taistelemaan pahuuden voimia vastaan – Supi haluaa ryhmänsä kaikkien aikojen rakastetuimpien supersankareiden aateliin.