Mysterionin sisko on pulassa. Hän on joutunut Cartmanin suosikkiravintola Casa Bonitan vallanneiden South Parkin vampyyrilasten pauloihin. AIVAN UUSI TARINA – Tutki Black Bartin luola, ihaile kalliosukeltajia, maistele Meksikon makuja ja kukista vampyyrit. UUSI KAVERI – Ota taistoon mukaan gootti-Henrietta, joka on voimakas tukiluokan noita, ja muut kaverisi. UUSI LUOKKA – Taistele pimeyttä vastaan pimeydellä ja omaksu uusi Netherborn-luokka, jolla on neljä uutta okkultistista voimaa.