SOUTH PARK: SNOW DAY! To Danse with the Veiled Horde
Hei, uusi lapsi! Oletko valmiina syöksymään ikuisen yön syövereihin? Lataa ”To Danse with the Veiled Horde” ja aja tiehensä joukoittain pahantahtoisia vastustajia, parantele aseitasi ja kehitä synkkiä voimia Henriettan rinnalla. Ota mukaasi korkeintaan kolme kaveria ja uppoudu neljään kenttään, ”Pääkatu”, ”South Parkin ala-aste”, ”Keskusaukio”, sekä paljon muuta. Tartu aseisiin ja pakota varjot kumartamaan sinulle.