South Central Map Expansion
Saat tuhansittain uusia katuja kaahattavaksesi lataamalla itsellesi ilmaisen South Central Map Expansionin, joka laajentaa edelleen valtavaa Midnight Club: Los Angelesin kaupunkia yhdellä kolmanneksella ja lisää peliin neljä uutta maineikkaan South Centralin naapurustoa.Lataa itsellesi South Central Map Expansion ja kilpaile yksin tai netissä kavereidesi kanssa, joilla on South Central Premium Upgrade.South Central Map Expansion pitää sisällään oikeita L.A:n maamerkkejä, kuten Exposition Parkin, USC:n kampuksen, Shrine Auditoriumin, Crenshaw Plazan ja L.A. Memorial Coliseumin.