SOULCALIBUR VI - DLC9: Haohmaru
Tämän lisäosan osto avaa pelattavan Haohmaru-hahmon SOULCALIBUR VI:n pääpelissä ja Gairyu Isle -lisäkentän sekä tuo Character Creation -tilaan uusia esineitä, kuten Nakoruru's outfit -asun. SAMURAI SHODOWN -pelistä kuuluisa Haohmaru liittyy taisteluun osana DLC 9 -sisältöpakettia. Heikennä vastustajiasi alkuperäisen pelin Power Slashin kaltaisilla liikkeillä ja iske heidät maahan käyttäen voimakkaimpia hyökkäyksiä. Sisältöpaketin sisältö: – pelattava Haohmaru-hahmo – uusi taustamusiikki Tune of the Man - Dual Souls – uusi kenttä Gairyu Isle – esineitä Character Creation -tilaan (yhteensä 14 kpl) – aseita (yhteensä 7 kpl) – titteleitä (yhteensä 4 kpl) – taistelukommentteja (yhteensä 6 kpl).