SOULCALIBUR VI - DLC8: Character Creation Set C
Juhli SOULCALIBUR-sarjan 20 vuoden taivalta uudella Character Creation -setillä! - Lisäsisällön esittely - Uusia esineitä Character Creation -tilaan (yhteensä 43 kpl) Näihin esineisiin kuuluu – upouusia esineitä SOULCALIBUR VI:een (yhteensä 7 kpl) – lisä-/erikoisesineitä (yhteensä 5 kpl) – muita Character Creation -esineitä (yhteensä 7 kpl) – osumatehosteita (yhteensä 14 kpl) – tarroja (yhteensä 10 kpl).