SOULCALIBUR VI - DLC7: Hilde
Tämän lisäosan osto avaa pelattavan Hilde-hahmon SOULCALIBUR VI:n pääpelissä sekä oman tarinan Hildelle Soul Chroniclessa. Ensimmäinen kausikortin 2 taisteluun osallistuva hahmo on ”kenraaliprinsessa” Hilde! Peittoa vastustajasi vaivatta hänen keihäällään ja miekallaan käyttämällä kuninkaallisen suvun Regal Arts -erikoisliikkeitä. Sisältöpaketin sisältö: – pelattava Hilde-hahmo – Hilden tarina STORY: Soul Chronicle -pelimuodossa – uusia esineitä Character Creation -tilaan (yhteensä 11 kpl) – uusia aseita (yhteensä 7 kpl) – uusia titteleitä (yhteensä 4 kpl) – uusia taistelukommentteja (yhteensä 2 kpl).